Sovon.nl
Gepubliceerd op Sovon.nl (https://www.sovon.nl)

Statustekst: !statusText > Veelgestelde vragen > Mijn betaling met iDEAL is mislukt. Wat moet ik doen?

Mijn betaling met iDEAL is mislukt. Wat moet ik doen? [1]

Je kunt een nieuwe bestelling plaatsen. De mislukte bestelling wordt automatisch geannuleerd.

Daarnaast kun je ervoor kiezen om het bedrag over te schrijven:

  • onder vermelding van het bestelnummer
  • naar Triodosbankrekening NL37 TRIO 0391 2031 85, BIC:  TRIONL2U

De oorspronkelijke bestelling wordt dan opnieuw geactiveerd en in behandeling genomen. Neem bij twijfel gerust contact [2] met ons op. 

Disclaimer   Privacyverklaring  Voorwaarden


Bron-URL: https://www.sovon.nl/nl/content/mijn-betaling-met-ideal-mislukt-wat-moet-ik-doen

Links
[1] https://www.sovon.nl/nl/content/mijn-betaling-met-ideal-mislukt-wat-moet-ik-doen
[2] https://www.sovon.nl/nl/content/contact